Wednesday 8 February 2012

Nekonecna deka konecne dokoncena/ Neverending blanket finally finished






Deku jsem zacala hackovat uz minuly rok a teprve pred par tydny byla dokoncena. Uhackovala jsem 336 ctverecku! Akorat se ted hodi, protoze je tu konecne letos zima a snih!
Pocitac by uz mel fungovat, tak snad jeste chvili vydrzi...

I started this blanket last year and have finally finished it a couple of weeks ago. It is made out of 336 squares. The timing is excellent as winter has finally arrived this year.

4 comments:

  1. Kami tomu říkám coming do nového roku ve velkém stylu :). Deká se opravdu povedla..i s těmi mazlíky! Taková dřina, to chce pevnou vůli, ale tu ty máš na rozdávání..tak to vidím :)!! Sněhu plno po celé Evropě, autem asi nejezdíš viď?

    ReplyDelete
  2. Ahoj Kami, si fakt dobrá, ta deka je parádní, vůbec bych se nenechala přemlouvat a zachumlala se. Není o ní doma rvačka? :D Nedávno jsem v časáku obdivovala háčkovaná ponča, na ty se nechystáš než začneš zahradničit? Vypadají opravdu chic. Tvoření zdar!

    ReplyDelete
  3. Mijo, dekuju! On to byl takovy projekt dobry na cestovani. Potrebovala jsem jen 3 klubka vlny a hacek :-) Jsem rada, ze si u tebe muzu zase pekne cist!!!!
    Zdeni, taky dekuju! :-) Zatim se nerveme - ja a deti se pod ni vejdeme v pohode a Daniel se neprikryva :-) Hraje si po vecerech s ohnem (mame nova kamna) :-DDD
    O poncech jsem taky uvazovala, ale nevim, jestli by ho Eliska chtela. To vis, uz si neoblikne kde co. Musi to byt vsechno 'trendy' a z obchodu. A nejlepe neco, co maji VSECHNY jeji kamaradky :-DDD

    ReplyDelete
  4. Kami, ta tedy je! Jsi dobrá! já má deku těžce rozpracovanou!
    Pěkné zasněžené fotky! Letos sněží i Římě, děti a pes musí zářit štěstím :o)
    Moc zdravím, Helena

    ReplyDelete