Monday 10 May 2010

Ja a moje kuchyn







Uz dlouho mam tento projekt v hlave. Rada bych, po vzoru jedne australske blogarky, zacala projekt o kuchynich. Jeste dnes si pamatuju nasi kuchyn doma, kde jsme se vzdycky cela peticlennna rodina tesnili okolo naseho pidi tolu v nasi jeste vice pidi kuchyni. A jak mi tam bylo dobre.

Zacnu tedy tou moji....

Moje 'minimalisticka' kuchyn se nachazi v novostavbe v Londyne. Byla tu, kdyz jsme se sem pristehovali a ani my jsme ji nemenili. Planovali jsme tu byt jen par let a tak proc menit neco, co je funkcni a stejne tu nebudeme dlouho. Jenze pak prisla ekonomicka recese a my tu zustali ... Vzhledem k rozdeleni naseho maleho bytu s tim stejne moc delat nejde, pocitam, ze tak akorat vymenit dvirka za jinou barvu/ styl.
Ac celkem nerada, travim v kuchyni hodne casu. Pres tyden varim ja, o vikendech manzel. Po predeslem majiteli jsme zdedili vestavenou lednici s mrazakem, mycku (ta byla nefunkcni, takze jsme poridili novou), sporak, digestor a pracku. Takze o nejakem kloudnem uloznem prostoru na VSECHNO ostatni nemuze byt ani rec. Ale nestezuju si, clovek si zvykne ;-)
Pres svoji 'osklivost' si ale moje kuchyn nakonec ziskala me srdce. Odehrava se zde skoro vsechen nas rodinny zivot - je totiz v koute naseho obyvaku/ jidelny. Pri vareni vidim na deti, takze nejsem izolovana a deti mi i rady pomahaji. Narodil se zde i muj syn (po planovanem porodu doma) Alfie...
Je az s podivem, co pro cloveka za ty roky znamena maly koutek plny sedivych dvirek.

Rada bych timto zacala projekt 'Ja a moje kuchyn'. Pokud budete mit zajem, napiste mi na muj email czkamila zavinac yahoo tecka co tecka uk popis vasi kuchyne, kde se nachazi, par fotografii a popripade i odkaz na vas blog. Rada bych uverejnila clanek jednou za tyden (pondeli). Moc dekuju a tesim se na vase kuchyne ;-)

3 comments:

  1. Az se prestehujem, jo? :)
    Btw ty snad vubec nestarnes... Deti se rodi a rostou a ty jsi porad stejna :)

    ReplyDelete
  2. Já ti tedy článěk i fotky pošlu, al enejdřív to tam musím trochu uklidit...:o)) Trochu hodně. :o)

    ReplyDelete
  3. Vsak ja jsem taky musela uklidit, si nemyslete :-) Uz se tesim a diky :-)

    Jinak ja vypadam porad stejne, uz asi od 18 ;-)

    ReplyDelete