Saturday 19 June 2010

Kaffe Fassett





Vcera vecer jsem byla na prednasce ve Victoria a Albert muzeu o patchworkovych dekach od znameho textilniho navrhare Kaffe Fassetta. Pozvala mne moje polotchyne, ktera pred asi 2 lety zacala deky sit a chtela jit s nekym, kdo se o to take zajima.
Prednaskova hala byla plna zen ve strednim veku a 10 minut pred zacatkem byla uz temer plne obsazena. Mista byla az uplne nahore a ja jsem se trosku bala, zda diapozitivy uvidim neb jsem si zapomnela doma bryle... ale bylo to ok :-)
Nechalo to na me veliky dojem, hlavne ty barvy. On se neboji jit do velmi vyraznych barev a kombinaci. A mam zase inspiraci na dalsi tvoreni. Jen se mi ted honi hlavou strasne moc napadu, jen najit nejaky cas neco udelat....
Po prednasce byla autogramiada a vino a byl tam i maly kramek. Koupila jsem si tam 5 latek a uz se strasne moc tesim na siti :-)
Latky, jsem si vsimla az doma, maji minulost. Na zadni strane prebaloveho papiru je napsano z jakeho roku designy pochazeji. Prvni 3 jsou z roku 1797. Ctvrta je z let 1802-1830 a posledni z roku 1892. Moda se neustale vraci ;-)
Velmi prijemny vecer s nekym, kdo je podobne potrhly ;-)

9 comments:

  1. To zni super, tak bych taky byla sla :) Hlavne se chci podivat do toho muzea, maji tam vzorky historickych pletenych veci :)
    Tak co budes sit? Pochlub se!

    ReplyDelete
  2. No, holky, já bych také šla... Je to krásné... opravdu. S těma látkama, resp. s jejich stářím, jsem to nepochopila... to jako že opravdu jsou třeba z roku 1802??? Nebo jen design? ...V každém případě určitě sem hoď i prvopočátky díla!!

    ReplyDelete
  3. Holky, zatim jen premyslim, co udelam. Ale urcite se ochlubim :-)
    Arnico, jen ten design... promin, spatne jsem to napsala.

    ReplyDelete
  4. ...ale dobřes to napsala... to dá rozum, tedy měl by dát..., že nikdo neprodává látku 200 let starou...

    ReplyDelete
  5. Ale oni je tu opravdu prodavaji i hodne stare. Ale na ty ja nemam :-D

    ReplyDelete
  6. Veľkou velikánskou obkľukou som našla tento blog a hneď z prvého príspevku som nadšená - Kaffe je špičkový návrhár a verím,že prednáška mohla byť skvelá.A autogramiáda k tomu,wow :)

    ReplyDelete
  7. Teda vesela Jehlicko, vy jste mi dala :-D Ja jsem ani netusila, ze se uz i v Cechach prodavaji takove latky! Uz dlouho je hledam tady v UK (kupovala jsem z jednoho japonskeho webu tady v Uk, ale ten ted zrusili..) Takze tu ted slintam a premyslim, co si vybrat :-DDDD Az budu u nasich v Chechach, urcite k Vam zajdu! A ty stuhy......

    ReplyDelete
  8. Neuložila som si link na blog a nemohla som Vás teraz nájsť :)...Síce pomalším tempom,ale predsa sa tieto látky dostávajú aj do Čiech. Pravidelne lovím nové kúsky,práve dnes som objavila ďalšie úžasné stuhy :).
    Rada Vás v obchodíku "uvidím",dovtedy budem nakukovať ja k Vám na blog...

    ReplyDelete
  9. Brouzdám tak po vašem blogu a hned se pochlubím, v Čechách je další obchůdek s designovýma látkama, najde se i Kaffe Fassett. Koukněte na www.vierma.cz. Hezké tvoření, VierMa.

    ReplyDelete