Monday 19 April 2010

Wales...












.. bylo tam nadherne. Ani jednou neprselo a jeste jsem se opalila ;-) Priroda je tam nadherna. Kdyz jdete na turu, nepotakte zivou dusi.
Meli jsme pronajatou chatu ve vesnicce (cca 10 domecku) v Sarnau u Narodniho parku Snowdonia. Cely tyden jsme se nezastavili, deti si uzivaly zahradku. Hned bych se tam odstehovala...
Jako vzdy jsem mela na starost navigovani, tak jsem tu nasi starou rachotinu dusledne proverila po tech nejodlehlejsich a nejstrmejsich uzkych cestickach pri honbe po panoramatech - ale stalo to za to. I kdyz jsme museli nekolikrat takticky stavet na kopcich, aby se rachotinka neuvarila ;-) A uz mi konecne doslo, proc vsichni jezdi po opravdickych silnicich ;-)

Ted uz jsme zpet v realite, skola, ukoly..... ale sil jsem nacerpala dost, tak snad vydrzim do leta :-)

3 comments:

  1. AHoj, máš u mě něco na blogu.

    ReplyDelete
  2. Kamčo fakt překrásné prostředí. Jak v pohádce. Nedivím se ti, že bys tam chtěla bydlet. Já taky. :o)
    Tak kéž ti energie vydrží co nejdýl. :o)

    ReplyDelete
  3. No to je nádhera, jsem úplně nadšena:-)

    ReplyDelete