Friday 23 March 2012

Deka ze zbytku/ Leftover blanket


Na rozdil od deky nekonecne byla tato vcelku rychla. Hackovala jsem ji asi 2 mesice po vecerech u televize. Je to velmi jednoduche - ctverecek babicka porad dokola. Deku si prala Eliska do pokoje, tak ted me jeste ceka jedna pro Alfieho ;-)

This blanket was quick to make (not like the never ending blanket). It took me about 2 months while watching TV in the evenings. I made it for Eliska, for her bedroom. Now onto the next one for Alfie ;-)

3 comments:

  1. Tedy Kami, já smekám! Háčkuju skoro pořád, ale deku nemám... Líbí se mi tvoje jarní fotky, hlavně ta tapetová :o)
    Moc zdravím do UK, Helena

    ReplyDelete
  2. Ahoj Kami, krásná. Ať Ti jde "vcelku rychle" i ta pro Alfieho. Před Vánoci mě chytlo čtení a tak honím termíny v knihovně, ani na Velikonoce jsem nic netvořila, akorát jsme s Naty vyfoukly vajíčka do školky a vystříhala pár papírových, aby si měly holky na co malovat, obarvila kraslice pro mrskače a uvázala mašle, hm. Seznam šití a háčkování se jen prodlužuje. Jarní energie s Tebou! ;)

    ReplyDelete
  3. How thrifty and wonderful! It reminds me a little bit of that 80's computer game (Viper?) where the snake moves around and around getting longer as it goes. Lucky Eliska!

    ReplyDelete